21.3.07

Globalno zagrevanje

Čuli ste verovatno da ukoliko se otopi grenlandski led možemo da očekujemo podizanja nivoa mora od 7 metara.

E sad, život je nekom majka nekom maćeha. U Bangladešu će definitivno i Bog da ugasi svetlo. A u našim krajevima dolazi do interesantnih zbivanja:

1) Skadarsko jezero postaje povezano sa morem i Podgorica dobija morsku plažu kraj aerodroma

Slika 1 - Skadarsko jezero danas

Slika 2 - Skadarsko jezero posle potopa


2) Pelješac postaje ostrvo i Bosna izbija na more big tajm

Slika 3 - Bosna i Pelješac danas

Slika 4 - Bosna i Peljesac za 100 godina


Da sam Bosanac ili Crnogorac odma bi počeo da palim gume i šume!

9 comments:

Unknown said...

coastal engineering. podseca me malo na clanak maureen nesto gde je pisala o amerima... pazi ekstrakt:

"We'll bake the earth. We'll brown & serve it, sauté it, simmer it, sear it, fondue it, George-Foreman-grill it. (We invented the Foreman grill.) We might one day bring the earth to a boil and pull it like taffy. (We invented taffy.)

If rising seas obliterate the coasts, our marine geologists will sculpt new ones and Hollywood will get bright new ideas for disaster movies. If we get charred by the sun, our dermatologists will replace our skin.

If the globe gets warmer, we'll turn up the air-conditioning. (We invented air-conditioning.) We'll drive faster in our gigantic, air-conditioned cars to the new beaches that our marine geologists create."

ceo clanak je na:
http://www.commondreams.org/views01/0520-01.htm

ajd Bobe, reci sto ne pises i na Engleskom? da mogu da te razumeju i oni gluplji, oni koji ne razumeju jezik koji prica ceo svet.

Slovenac Meho

Bob Rock said...

meho!

da sam na tvom mestu manje bih visio na netu! umesto toga bih gledao da prodam sve sto imam u kopru i piranu! :)

http://img515.imageshack.us/img515/9884/untitled1xl2.jpg

ps - bice i na engleskom, samo je konkurencija mnogo velika! prvo da osvojim trziste ex-sfrj, pa onda polako da sirim popularnost...

Novosađanka said...

Interesantne podatke izbacujes , to mi se dopada. Moracu pazljivo da citam, i kad sam odmorna:))

Unknown said...

Bobe ne mogu da otvorim tvoj imageshack link. Visim na netu previse, yes, yes, to valjda rade ljudi bez zivota. A piran zasto da prodam - a gde cemo odsesti kad dodjes da se pentramo?

A recite mi i ti i novosadjanka zasto na svoje fotke stavljate filtere (bobe ima dark strokes a novosadjanka neki brush ili charcoal or smth similar, ne znam ti ja fotosop)? Mnogo izgleda sofisticirano.

Ah da, SVI TREBATE DA ZNATE DA SMO BOBA KAD JE BIO HOTSHOT INVESTMENT BANKER U LONDONU ZVALI "ACEMAN"!!! tako da nije tako ofucan kakvim se predstavlja. barem centralni ego. alter ego je druga stvar. i guess.

ajd ziveli.

Novosađanka said...

Hassan-e:)
Pa eto sam si odgovorio. Zato sto izgleda sofisticirano. A mi smo ti sofisticirani ljudi.Eto:)

Novosađanka said...

E a da ti kazem, mi mozda malo zamaskiramo slike, ali makar ostavimo link kad komentarisemo, a ne kao neki da krijemo noge tj blogove:)

Bob Rock said...

novosadjanko, ovaj hassan i dalje koristi pisacu masinu. verovatno mu je tetka prekucavala poruke na kompjuter, nemoj da ga pitas za blog...

ps. vrlo je vezan sa novi sad, kaze da su posle slovenki novosadjanke najlepse!

pps. hassane, ono za aceman-a cu morati da obrisem. kvaris mi bre imidz :)

Novosađanka said...

Pa ko pita ne skita...

Unknown said...

pa novosadjanko, sta da ti kazem. istina je da sam toliko ruzan da nema filtera koji to moze da pokrije.

nemam ni blog, tu aceman (ACEMAN, ACEMAN, ACEMAAAN!!!) ima pravo. nisam mnogo originalan. vise volim da igram mudraca po tudjim blogovima.

i ovo jeste u stvari pisaca masina. jebiga. imam i dial up. nemas pojma koliko sporo to ide. bit by bit. slooow but sure. or less sure.